Blog awards

Igår hade jag en otroligt rolig, helt fantastisk dag och kväll. Hela galan och afternoon tea partyt på dagen var otroligt fint ordnat, här kommer lite bilder från dagen/kvällen, det är Rebeccas bilder.


Jag och Rebecca på afternoon teapartyt på Cafe Opera, vi drack en hel del Vitamin Wells och åt en massa kakor och drack tee.





Mingel och rykande färskt nummer av Veckorevyn, såklart.

Maybelline bjöd på hösten/vinterns nyheter på läppstiftsfronten


Rebecca och Hanna


En del av goodiebagen vi fick när vi gick från tea partyt

Vi minglade med champagne och marschmellows på Galan

Dryck

Snygga Elin Kling och Värdinnan Carin Da Silva

Några vinnane bloggtjejer

Tack Veckorevyn för en underbar dag! Nu tänkte jag sätta mig i soffan och dricka tee och läsa veckorevyn som jag fick igår, hann inte läsa igenom den trots att det fanns tidningar precis överallt igår, jag är helt slut, godkväll.


Kommentarer
Postat av: Erica,

http://www.veckorevyn.com/vrtv/



du är med i klippet från blogawards ;D

01.24

2009-10-20 @ 16:43:46
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0