Boys night out and me!

Idag är jag väldigt trött! Min hemmakväll igår förvandlades till alkohol och utgång för andra dagen i rad. Hur tusan gick då detta till? Jo det var väldigt simpel, facebook.

Marcus frågar mig på facebook om jag vill komma hem till honom med Sandro, John och Robin för att förkröka och sedan gå ut, jag funderar ett tag och frågar marcus om jag borde, klart du ska får jag som svar och då var det avgjort. Så jag gjorde mig i ordning drog hem till marcus med killarna, sedan gick vi på Telegrafen. När vi kom dit var det skämmigt lite folk, det fylldes sedan på tack och lov.

Det var dock väldigt lugn kväll, jag kan till och med redovisa vad jag drack, då är man ganska nykter. Vi satt vid ett bord på TG och pratade, skrattade och drack till typ halv tre då var det någon som ville ha mat så vi gick till Parkens Grill och det var galet kallt ute! Efter att vi stått i evigheter vid Parkens grill så fick killarna sin mat, vi gick hem till M och killarna åt sin mat. Runt fyra-fem (ingen aning) kastade jag in handduken och drog hem, somnade direkt, tack gud för att jag och M inte körde vår fullast vinner tävling igår, för den hade han nog vunnit med tanke på fredagen, jag kan inte förlora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0