Det blir inget fredagsmys

Usch idag är det en jobbig fredag känner jag, det blir inte mycket till fredagsmys idag inte. Jag tittar mig omkring hemma och inser att det börjar att brinna lite i knutarna med allt jag måste göra.. Problemen blir bara fler och fler.

Problem ett: Det ser ut som någon släppt en atombomb i huset, det står saker överallt och i morgon ska jag ha folk hemma? Vart ska vi ens få plats?

Problem två: Jag sitter med en tenta som jag inte ens om jag jobbar 24 h om dygnet fram tills måndag kommer att bli klar med ändå.

Problem tre: En massa saker att göra i den nya lägenheten, inflyttning tio dagar...

Problem fyra: Tittar på mina stövlar som jag inte ska ha och konstaterar att idag är sista dagen för att lämna tillbaka dom, fan, fan fan.

Problem fem: Mina fiskar på Happy Aquarium vill inte samma sak som jag!

Problem sex: Jag måste hitta ett badrumsskåp tills idag för att vi ska kunna komma vidare i lägenheten, problemet, kolla ovanför, vart finns tiden till det?

Problem sju: Present till lillasyster, hon fyller år imorgon. Så jag ska hinna dit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0