Det eviga matproblemet

Någon annan än jag som verkligen lider av att laga mat till sig själv och framförallt äta själv? Idag är det en sådan ensam dag för mig. Jag förknippar middag med den stund på dagen då man sitter ner och pratar om dagen, när middagen tillsammans uteblir då känns det lite tomt tycker jag, nu är den stora frågan, vad blir det för middag idag? Jag och Henrik skulle ätit tillsammans men han ska jobba till tio ikväll så nu vet jag inte vad det blir, kanske ska laga ihop det till mig själv, men det är inte kul.

Jag funderar på att ta volvon och brumma ner till Thai och köpa med mig sushi hem, det skulle vara galet gott. Vart sugen på det igår när vi pratade om hur länge sedan det var jag åt det!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0