Bluberry tea

Mysig dag. Idag hämtade jag Alva från dagis vid fyra, sedan åkte vi hem till mamma där jag åt och umgicks, runt klockan sju gick jag och mamma ner mot centrum, vi gick på Lindex, mamma köpte en kofta och jag köpte ett par handskar, jag behövde verkligen det. Efter Lindex gick vi på bio "Äntligen Midsommar" den var rolig men otroligt svensk alltså en gnutta överdriven men ja, det var en alldeless lagom film för en måndag i höstmörkret som ikväll och så var det mysigt att umgås med mamma själv en stund också.

Det är så fruktansvärt kallt ute och faktiskt inne hos oss också, nu ska jag dricka tee, blåbärstee och titta på "Hannah Montana the movie!" haha jag vet men jag orkar inte mer avancerade grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0