Awards!

Har jag berättat att jag och Mickan ska på gala på lördag? Vi båda är jätte exhalterade och tycker det ska bli super roligt, vi har dock ett problem, det eviga klädproblemet, vad har man på sig på dresscode; Gala fantastic. Jag är riktigt nervös, jag har ju inte tid till att springa runt hela Stockholm tio varv för att prova klänningar, jag måste med andra ord ta något ur garderoben som ekar tom, eller försöka köpa en klänning i någon butik, men det måste jag hinna på typ en timme på torsdag.

Så vad ska jag ha på mig, vart hittar jag en klänning som jag kan ha på mig, på en timme på torsdag? eller den kanske ännu större frågan, vart hittar jag en klänning i min garderob som är så fruktansvärt tom i detta nu?

                                Klänningar jag skulle kunna tänka mig, dessa från Forever21.com

Kommentarer
Postat av: jess

kan trosta dig me att den rosa i mitten inte ar lika fin i verkligheten ;)

2009-10-14 @ 01:19:33
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0