Me and Julia

Hej hej hallå. Idag är det min favorit tv-kväll, tisdagar innebär Ugly Betty och Desperate Housewifes, bättre kan det nästan inte bli. Har varit barnvakt till Alva hela dagen, vi har mest varit inne och haft det skönt men också varit och uträttat lite ärenden. Nu ska vi snart äta, gulasch soppa och grekiskt lantbröd, så himla gott speciellt när det är lite kallt ute, gulasch får mig att tänka på Åre och familjen Palms hus dem hade där, alla underbara vinterdagar som spenderades i det underbara huset, nostalgi.

Imorgon ska jag till skolan, samma sak på torsdag så imorgon blir det Gävle. Ska läsa lite Habermas på tåget imorgon, usch jag har skjutit på det då jag tycker han är omöjlig att förstå. Just det jag ska träffa Julia imorgon, min underbara vän Julia från Gävle, det är rätt tokigt... vi har varit vänner i en herrans massa år nu, men sen jag började plugga i Gävle har vi inte setts någon gång, därför är det de vi ska ta tag i imorgon, jag ser fram mot det oerhört mycket, vi har alltid haft väldigt roligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0