Stuck with it

Idag har jag varit i Stockholm och uträttat ärenden. Det viktigaste idag var att jag skulle byta mina stövlar och köpa en present till min lillasyster, stövlarna glömde jag hemma och någon present till Alva hittade jag inte, så nu blir det de där Disney on Ice biljetterna jag funderat på att köpa, hon blir nog hur glad som hellst, det ska bli roligt. Jag köpte en lite grej till Halloween också, usch jag vill inte klä ut mig, men ja nu är det inte så mycket utklädnad, men ändå utklätt!

Ikväll hag jag varit hos mamma och Uffe och ätit, var kvar i två timmar efter middagen och satt och pratade, gick sedan hem och tittade på Ugly Betty och Desperate samtidigt som jag städade lite.

Imorgon ska jag till skolan, sen ska jag och pappa flytta det lilla som är kvar i lägenheten och städa ur den, med andra ord får jag skjuts från Gävle. Från och med imorgon "bor" jag inte där längre, det känns lite underligt, men bra på samma gång, det här var ju inte vad jag tänkt mig, men det är på det här sättet jag vill ha det, så nu kör jag.

Jag har en dålig känsla i magen, usch jag vet varför, jag ber till Gudarna att det inte visar sig vara rätt, jag är rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0