Halloween

I veckan firas det Halloween, jag är ingen fantast av Halloween firandet, men det är alltid roligt när det sker lite saker, folk klär upp/klär ut sig lite extra, det pyntas lite, det blir fest och man får träffa sina vänner. För mig innebär också Halloween att det är höst på riktigt, höst och tända ljus.

På lördag ska vi fira Halloween, det blir middag och förfest och sedan utgång. Tänker ni klä ut er i helgen? Jag är väldigt tveksam, jag känner mig liksom inte bekväm i det.. men jag har som sagt köpt något litet som jag kan ha bara till en vanlig klänning, dock kan jag inte ha min nya fina klänning då utan måste rota fram något annat ur garderoben, suck, vad gör man?

Förra året hade vi en rolig STOR Halloween fest, ett härligt gäng med tjejer som ordnade och en massa roligt folk, i år blir det firande på annat håll men vi ska ha roligt som tusan! Jag önskar att Mickis och Jessica kunde fira med oss i helgen, det blir så extra tydligt att dem inte är här när det är speciella tillfällen då vi alla träffas och har det bra som alltid.

 
 
 

Förra året var jag Ängel tillsammans med Johan och året innan det var jag omgiven av två pirater, en officier, en groda och Britney Spears, själv var jag ingen mindre än Barbie. Vad ska jag vara i år, kläderna är blåa och vita.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0