Fotobok från Fujifilm

Jag har så himla länge varit sugen på en fotbok från Fujifilm, det måste vara en helt strålande grej att gosa ned sig i soffan med tillsammans med vänner och bara skratta och njuta åt alla underbara bilder. Att minnas, titta tillbaka och bara må bra till en massa bilder som väcker goa minnen till liv igen. 

Jag har nu satt mig ner och börjat sätta ihop min fotobok som ska pryda vardagsrumsbordet hemma. Jag ska döpa boken till "Ordinary days and special moments"  Den kommer innehålla blandade bilder från åren som gått, gemensamt för alla bilder i boken är att dem innehåller, vänner och kärlek och ännu mera kärlek i olika former.

Kommer bli många timmar framför datorn nu, gå in på www.fujidirekt.se/fotobok och gör din egen underbara bok att förgylla vardagen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0