I'm up for it

Tamara ringde mig på eftermiddagen och frågade vad jag skulle göra ikväll, det var liksom så jag hoppades hela vägen in i märgen att hon skulle ha något roligare förslag när jag svarade "ingenting speciellt" Murran föreslog vin och jag var inte sen att tacka nej så ikväll blir det vina hemma hos Tamara, än så länge är det bara hon och jag tror jag, det blir helt great, jag siktar på att stupa. 

Vi har precis ätit mina förbannat goda enchiladas, henkan åkte precis till ishallen, jag ska börja göra mig i ordning sen ska jag se Idol. Vi fick mycket mat över så jag har gjort en liten matlåda att ta med mig till Tamara, läste på hennes blogg häromdagen att hon bara äter två maträtter så jag tänkte agera bullmamma ikväll och tar med mig mat till henne, enchiladas, sallad och guacamole låter bättre än korv och makaroner som hon skulle lagat i ordning när hon kommer hem från jobbet runt klockan nio!  

Vem håller ni på i Idol, min favorit är Erik, han är så förbannat bra! Jag tycker att han påminner om Claras pojkvän Erik, han verkar iallafall vara lika skön som Erik, Clara när ska sågarn, du och Erik ut och festa igen?
Ska fråga Erik om han kan sjunga nästa gång vi ses, jag lovar att inte såga!


Kommentarer
Postat av: els

vad snäll du är som agerar mams :)

härligt att träffa dig igår!

2009-10-09 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0