Inte igen, att jag inte lär mig.

Jag är vaken för sent.. igen. Jag hatar att sova på nätterna, det är liksom den tiden på dygnet som jag får min tid, ingen som ringer, ingen som stör jag kan bara göra precis vad jag vill, det brukar oftast innebära måla naglarna, dricka te och titta på serier, reality som ingen annan än jag i det här hushållet (konstigt va?) är intresserad av. Ikväll har jag sett alla de nya avsnitten av The Rachel Zoe project, synd att jag inte är bättre på kläder, jag skulle vilja vara stylist, haha.

Har också kollat lite The hills men nu ska jag sova, imorgon väntar Gävle, hell yeah.

Slänger in en grymt snygg bild på lauren, jag vill också gå på glammigt party i svart klänning, snygga skor, bara ben och en hög stram toffs med svart smikning, lovely. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0