Oh gosch

Efter en väldigt lång och halvstressig glad, då jag både glömt mig själv och mina nycklar och diverse liknande saker på alla möjliga ställen så är det dags för fredagsmys, jag bjuder min man på middag idag, kan ni gissa vad det blir? Det blir fredagsmys på hög nivå framför Idol som är i full gång. Det är riktigt stökigt här hemma just nu pga flytt och trippla boeenden, så det blir middag på golvet för min del, i vardagsrummet, inget mig imot. 

Sa jag också att det är kallt ute? men varmt inne. En massa ljus är tända, det är detta jag älskar med hösten. 

 

Kommentarer
Postat av: m

Jag håller också på med en .. :)

Sjukt snygg blogg! inte sätt de fören nu. va ett tag sen ja var vi datorn . love tack för ikväll föresten! :)

2009-10-05 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0