tisdagens tankar

Jag är fruktansvärt trött idag, gick upp när det var kolsvart ute fortfarande och satte mig i bilen med Henrik och Joel och såg ut som en zombie, det lät ungefär så här;
- Hjälp jag är så trött att jag dör, det är ju fortfarande mitt i natten.
H & J svarar lite halvspydigt med att dem minsann går upp den tiden varje dag, so what tänker jag, det är därför jag pluggar, för att skaffa ett arbete med humana arbetstider (dvs runt 08.00).

Just nu sitter jag på tåget och är påväg hem, tänkte att jag skulle gått e powerwalk när jag kom hem men med tanke på att jag fick springa från tåget - skolan och från skolan - tåget idag (och det är ganska långt) så kanske det inte behövs, synd bara att jag inte hade mer gå vänliga skor. Ikväll är det desperate housewifes och ugly betty, ska sitta bänkad framför tv:n klockan åtta, men först har jag en hel del att göra som att städa och laga mat, vardags sysslor är verkligen tråkiga.

Just det när jag kom till Gävle imorse var det iskana på gatorna, så himla kallt, det var nära att jag gjorde som i februari! Då ramlade jag och slog i mig riktigt rejält + ett revben som gick av ;) lagom till födelsedagen och allt. Tur att detta inte hände igen, har redan har ont som jag har, jävla ärr, jävla tjejvecka, det är fruktansvärt när dem hänger ihop som dem gör nu, jag är stel som en pinne.

Imorgon blir det plugg och mat hos pappa, skönt och gott, mindre kul med plugg. Men det är väl bara köra på.
Nu ska jag vila ögonen finns inte så mycket annat att göra på tåget, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0