tråkig uppdatering

Jag är jätte dålig på att blogga just nu! Jag har fullt upp just nu! Helgen har varit rolig och ganska intensiv. I fredags tömde jag, henrik och jonas min lägenhet i Gävle, så nu är det ännu mer lådor här hemma! Efter att vi tömt lägenheten åkte vi hem och gjorde hemmagjord pizza och tittade på idol som vi spelat in. Igår var jag hos mamma och uffe som kommit hem från Turiket, fick en parfym som luktade super gott. Åkte sen ner på stan och fikade med min kusin, vi hade det super mysigt. Skjutsade sen hem henne och åkte till ishallen och tittade på AJ då jag lovat marcus det. Åkte från ishallen till Peter och Carina då Henkan var där, blev bjuden på mat och vin. Runt halv tolv åkte vi hem, då satt min kusin i vårt vardagsrum, så vi drack ännu mera vin och sen fick vi skjuts till Telegrafen. På TG hade jag jätte trevligt, dock vart det lite mycket av det goda. Gick sen på efterfest en stund, men usch nej så jag åkte hem!

Vaknade imorse med världens vinhuvud, har segat hela dagen, pluggat lite. Imorgon har jag skola och den här veckan består i stort sett endast av plugg då vi har en stor examinationsuppgift till måndag nästa vecka!

På lördag blir det Halloween party, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0