Typiskt...

Nu sitter jag på tåget mot Gävle, innan det så tänkte jag fördriva lite tid och sprang därför in på H&M för att kolla in vad dem hade att erbjuda, tusa, tusan, tusan... jag hittade en JÄTTE snygg jacka, vit, päls liknande fast slät liksom, jätte svårt att förklara... men gud vad jag vill ha den. Problemet är dock inte att jag hittat en jacka jag vill ha, det är att jag också vill ha en snygg, dyr "Sport" jacka att ha varje dag på vintern i många år framöver, alltså en kvalitetsjacka och dem kostar ju. Nu är jag alltså splittrad.. vad ska jag ta mig till! Snygging jackan som jag är osäker på om jag kan ha hela vintern pga kylan och som är hyffsat billig (1000 kr) eller lite fulare dyrare jackan som defenitivt håller mig varm i vinter.. jag har ju faktiskt vinterjackor "sportjackor" som jag haft tidigare år men.. what would Carrie do?

Kommentarer
Postat av: Anonym

YTTALL&shoptype=S" rel="nofollow">http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAMYTTALL&shoptype=S

2009-10-08 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0