Underbara NYC

Jag har så ont i benen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, ändå lyckades jag ta mig ur sängen och tömma lägenheten och flytta hem nästan alla saker, resten av sakerna ska jag och pappa ta hem på onsdag, skönt att kunna bocka av det från listan, nu har jag bara tusen saker till att ta tag i.

Sitter och pratar med Mickan nu, hon befinner sig i min älsklings stad. Mikaela sitter i New York på sitt lyxiga hotell och jag ligger hemma i min säng, vi tittar på resor till i vår då vi har tänkt att åka dit tillsammans. Med tanke på att jag varit duktig och faktiskt sparat ganska mycket pengar så har jag i stort sett pengarna till resa och hotell på mitt konto just nu, så från och med nu ska jag spara ihop det sista till resan och varje gång jag shoppar ska jag tänka på allt jag kan köpa i underbara New York, jag ska gå på en ganska strikt shopping diet.


Kommentarer
Postat av: jess

vännen, skit i hotellpengar å bo hos mig ist! då kan du shoppa mer å dessutom spendera mer tid me mig ;) <3<3

2009-10-24 @ 06:18:52
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0