Fever fever

Hej hej hallå! Nu har hela den här dagen helt plötsligt också gått och hur många minuter plugg har jag gjort tror ni? Kanske 60 minuter totalt... det är så himla dåligt av mig, jag kommer få sitta hela natten, jag hinner aldrig annars, men jag kan trösta mig med att jag lär mig frågorna ordentligt och inte sorterar ut några utan satsar på att kunna alla, då tar det ju tid.

Jag har varit med min kusin hela dagen, först var vi och fikade i flera timmar, sedan gick vi hem till mig och tittade på sex and the city, surfade runt på netaporter och drömde oss bort och så åt vi ost och kex. Jag har precis köpt mig en löjligt dyr plånbok, har kritiserat Amandas inköp hela dagen, tusan också jag är ju inte ens lite bättre! Men jag pluggar ju så hårt, sen behöver jag ju verkligen en ny plånbok, en stor eftersom allt inte får plats i min jag har nu... eller?

Nu ska jag sätta igång med pluggandet ordentligt, jag satsar på fem timmar ikväll, imorgon satsar jag på hmmm.. tjugo timmar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0