Höst shopping?

Idag var jag på ett väldigt intressant seminarium mellan 13-16, det var väldigt givande. Efter skolan hoppade jag och Mikaela direkt in i bilen och åkte neråt i landet... Om jag hade en GPS i bilen skulle tanten säga "Om 17 mil sväng vänster" när jag lämnar Gävle, det är med andra ord skit trist att köra då det bara går rakt fram hela vägen till Stockholm. Hamnade mitt i rusning i Stockholm, sprang iväg en timma där, eller ja kröp snarare!

I helgen ska jag försöka åka och titta på lite höstkläder om jag hinner annars blir det de i Gävle nästa vecka. För övrigt ska det packas lådor, flyttas, städas och ja ni vet allt sånt där trist. Imorgon kväll är det dock tacokväll hos mamma och på lördag party hos mickis.

Nu ska jag och Henkan lägga oss och sova framför two and a half men! Jag köpte boxarna till Henkan när jag var på mediamarkt häromdagen, anledningen? Han älskar serien och jobbar på så bra med lägenheten, så duktig, hur stolt som hellst över honom och lägenheten som börjar bli hur fin som hellst!

Nu är det godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0