I do not understand

Usch jag är så trött på att blogga... eller ja inte på att blogga men jag funderar på att göra bloggen privat, så bara de närmaste kan läsa, får se hur jag gör det är ett alternativ.  

Igår hade jag antagligen den värsta dagen i hela mitt liv, det var ingenting som fungerade. När jag skulle göra tentan hade jag så himla svårt att koncentrera mig pågrund av min kaotiska morgon och ja det vart ju problem med tentan också när jag äntligen kom fram, det fanns ingen tenta där. Jag tror jag klarade den iallafall, glad att jag gjorde den och nu har försökt iallafall.

Efter en redan lång dag så jobbade jag på när jag kom hem innan min kusin och jag helt spontant tog en utgång, det var så himla fruktansvärt trist ute att vi bara var ute lite drygt en timma innan vi snurrade runt i Nynäs och sedan hamnade på Parkens grill där vi köpte en massa mat och sedan åkte hem och satte oss och åt och pratade i en timma innan Amanda gick hem och jag stupade i sängen efter att ha varit vaken ett dygn lite drygt (om man bortser från de tre timmarna jag sov natten mellan fre - lör)


Tack kusin, jag älskar dig du är grym, jag älskar att ha någon som dig, som man kännt hela sitt liv och som man vet att no matter what så kommer vi alltid att ha varrandra, vi har ju samma blod och alltid otroligt roligt, det är få förunnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0