Prisa Gudarna...

Min telefon är tillbaka efter fem veckors semester från mig! Jag är så galet lycklig att det inte ens känns att jag är 1200 kr fattigare efter att jag hämtade ut den... smakar det så kostar det, tur att jag är en hiskeligt rik student!

Det går inte allt får bra med mitt pluggande, jag är liksom ganska lat och trött, jag orkar inte ens anstränga mig men jag har kommit en bit på vägen.. innan jag går och lägger mig ikväll ska jag ha lärt mig 30 instuderingsfrågor till, det verkar ju inte omjligt med tanke på att jag redan lärt mig lika många, men det är inte roligt, inte någonstans.

Jag ska faktiskt unna mig att gå på hockey ikväll och göra något annat, jag tror jag blir galen om jag sitter här och läsaer dessa frågor hela kvällen/natten, kommer rabbla medietermer i sömnen sen!

På lördag är det tenta, sen ska jag och henkan vara hundvakt till världens sötaste voffsing, han är så go! Problemet är bara att jag är galet sugen på att gå ut och skaka rumpan och dricka alkohol, men det kanske går över frammåt helgen? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0