Typical day

Idag är det en riktig pluggdag i mitt liv, känns sådär halv roligt om jag ska vara ärlig. Ska svara på tusentals (känns det som) instuderingsfrågor och samma sak gäller imorgon då jag också ska förbereda mig för ett seminarium på fredag, roligt. Innan jag sätter igång med pluggandet (jag vet, jag vet.. jag tog lite sovmorgon) så ska jag äta mig lite lunch tänkte jag.. det blir lax och sallad, grymt gott.

Just det imorgon ska jag klippa mig också, drastisk förändring.. kanske? Eller så blir det bara det gamla vanliga. Mickis tackar nog gudarna för att hon inte är hemma så jag kan ringa till henne och grina. Love you.

Nu är det lunchdags.

Kram!

Kommentarer
Postat av: mickis

hahah hur blev haret sotnos? <3

2009-09-17 @ 03:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0