Some people are not meant to bee

Det är roligt att läsa igenom gamla saker man skrivit i sin blogg, minnen som försvunnit, saker som förträngts, känslor man kommer ihåg hur dem kändes och kan återupplevas, jag älskar det verkligen.

Har suttit och läst en massa gamla inlägg och konstaterat att man har haft en hel del roliga stunder, så mycket underliga saker som hänt och så många skratt. Livet här i hålan har nog varit bättre än jag kunnat förstå tidigare, allt börjar falla på plats nu, del efter del.

Var i gymnasiet idag med Mic, Els, M och C.. träffade dig på vägen mot bilen, vi pratade en stund, inte som förr... åkte hem och läste bloggen.. vad hände? vad hände med dig? vad hände med mig? för att inte tala om, vad hände med oss? Så många frågor, så lite svar, vissa människor är kanske inte ämnade för evig vänskap, jag trodde vi var det.. jag saknar dig och tänker på dig väldigt ofta, jag funderar, men får inga svar.. livet är bra underligt iallafall.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0