Flera dagars update

Jag har bloggat dåligt de senaste dagarna men det har varit fullt upp som det varit! Igår gjorde vi nytta och så var vi hemma hos pappa på middag och sen åkte vi hem till mamma och skulle lämna en sak bara och vistelsen blev förlängd då alva ville visa kojor och leka i lekparken så vi blev kvar en stund. Satt i soffan hela kvällen och gick och la mig tidigt då det var skola idag. Åkte till skolan och jobbade på riktigt hårt idag, de var helt fruktansvärt jobbigt just idag... Vi skulle föra in en massa resultat från våra enkäter vi jobbat med ett tag nu i datorn, i ett program jag aldrig jobbat med och så var det just det att det var... siffror, vilket jag inte hållt på med på över ett år och som ni vet? Det är inte min grej. När jag äntligen kom från skolan runt klockan halv fem åkte jag direkt till Nynäs och blev upplockad av Henkan och vi åkte och handlade grillad kyckling då vi inte hann med att laga eftersom det är hockey på tv'n just nu. Ringde förresten Stina förut idag och var super exhalterad över det jag ville berätta för henne (en liten småsak som ingen någonsin borde notera) men precis när jag skulle ploppa ur mig den där lilla saken så visade det sig att hon redan tänkt samma sak och skulle berätta samma för mig, går inte att förklara detta mer än att säga att jag skrattade så jag grät och skratta, det gör jag alltid med Stinen <3!

Nu är det hockey, heja HV eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0