Grillkväll blev till taco

Jaaa... som rubriken lyder så kan man inte lita på det Svenska "vår" vädret. Grillning hos Garp ikväll blir istället till taco night. Högskoleprovet idag gick förresten inte så speciellt bra, jag hade dödslängtan så även i morse och träffade Johan i skolan som kanske var ännu tröttare, sen gnälldes det hela dagen fram till fyra då jag brumma hem. Nu har jag precis duschat och ska snart åka och handla taco grejer sen brumma till Viagatan och sen vidare till Väfsla! Ska packa ihop något spel också, så jag slipper få stor stryk av mästarnas mästare på flaggspelet (Stina) ikväll igen. Men nu måste jag bara åka, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Stina

jag är bäääst :D <3<3<3

2010-04-10 @ 18:16:50
URL: http://slumpadetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0