I'm in a bad mood

Usch vad jag är på dåligt humör idag, märker det nu. Sitter på tåget mitt emot en tjej i cirka 30 års åldern som klockan 09.18 på morgonen sitter med en redbull i handen och dricker ur den hela tiden, detta samtidigt som hon sitter och skakar på något av benen precis hela tiden och väldigt intensivt, det känns inte som hon behöver dricka den där redbullen... hela jäkla sätes gruppen där vi sitter skakar ju!  Hon pratar också hela tiden med någon i headsetet, men hon säger ingenting, ibland var annan minut kommer det ett "mm" "aa" "ehhheem" Personen hon pratar med måste ha väldigt mycket att förtälja. Typiskt mig att störa mig på en sån sak en fredag morgon när jag fått alldeles för lite sömn och känner mig stel som en pinne och har ont/blåmärken överallt, det är ju verkligen inte meningen att störa mig, men ibland bara blir det så. Jag bara längtar hem, hem, hem.. när jag kommer hem ska jag sova, det är ett som är säkert. Känns som den här dagen kan bli en rätt lång dag, alltid när man vaknar på dåligt humör.. men jag får bita ihop, räkna till tre och bara le. Det blir nog bättre när jag får träffa människor som gör min glad, endast glada tankar idag. Bjussar inte på en bild idag, ni skulle bli rädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0