Kill me

Trots att jag gnällt precis hela dagen om hur trött jag är och om hur mycket jag vill hem och sova så har jag hittills inte sovit en blund, det har kommit upp saker hela tiden! Efter middagen packade jag filmer och drog till Garpen med Stina och vi tittade på film/tv och sen spelade vi flaggspelet och åt chips. Kom hem för en stund sen nu har jag borstat pluggen och tvättat bort sminket, ställer klockan på härliga 07.00 då det är högskoleprov hela dagen som gäller imorgon, det blir sista gången i mitt liv kan jag tala om! Tur att jag inte är ensam att behöva göra skiten utan att Garp också ska göra då förtjänar vi nämnligen alkoholintag på kvällen, ska jag säga härligt? Eller fy fasen?
Nu måste jag sova... Imorgon är jag nog ännu piggare och gladare, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0