Måndag förmiddag

Jag har haft en väldigt skön och slapp helg, det gillar jag. I lördags var vi hos Peter och Carina med Joppe och tittade på hockey och åt årets första grillade måltid, så himla gott. Vi åt alla tills jag tror vi höll på att spricka. Varför gör man så? Äter tills det känns som om man ska dö? Gick och la mig väldigt tidigt igår, vi tittade på Wallander sen var det att hoppa i säng. Vaknade runt halv sju av att Stina skrev sms till mig och jag hade super svårt att somna om för jag var pigg men jag lyckades sedan somna om igen och vaknade igen kvart i nio och då gick jag upp. Åt frukost framför Nyhetsmorgon och sen satte jag på Sex and the city och slö tittade lite samtidigt som jag surfade runt på skolans hemsida, skrev ner uppgifter, böcker, sidhänvisningar osv. Jag är ledig hela veckan då vi har en hemtenta som ska in på fredag, måste jobba med den hela veckan, har så fruktansvärt mycket att skriva till den så det är skönt att vi har schemalagd tid att skriva hela veckan. Idag ska jag göra en kompletteringsuppgift jag har att göra och sen på eftermiddagen ska jag gå ut och gå, så himla skönt. Imorgon blir det stan, ska fixa böcker jag måste ha och sen blir det till att skriva och läsa till ögon och fingrar blöder. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0