Måndag

Hade så jäkla svårt att somna igår, jag hade så fruktansvärt dåligt samvete för jag kände att jag varit så himla hård mot en viss person denna helg, att den personen kanske inte gjort sig förtjänt av det. Mitt samvete spelar jämt in och det är inte bara någon gång ibland som jag får dåligt samvete utan det är jämt. Dessutom kunde jag knappt andas för jag var så täppt i näsan, Henkan kunde knappt sova i samma rum som mig för att jag andades för högt för jag inte fick någon luft (vanligtvis är det jag som inte kan sova i samma rum som han). Vaknade när klockan ringde imorse och det var helt stopp i hela näsan och jag kunde inte prata, jag kraxade.. kände hur otroligt trött jag var men det var bara stiga upp, försökte äta lite yoghurt men de gick sådär, kunde knappt svälja.. Kokade te och tog med mig till bussen och det var varmt så det gick ner lite lättare... Sitter nu på tåget och är snart framme i skolan, vi ska jobba lite med uppgiften till seminariumet imorgon och sen så blir det till att åka hem.. Jag längtar redan hem till min säng och mina alvedon, ha en grym måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0