Saturday night

Har spenderat en underbar kväll hos Mickis med matlagning, gottis och en massa tjejprat med bästa vänner, helt underbart! Var sedan fylletaxi åt en det ena än det andra hållet. Till sist skjutsade jag Marcus och Patrik från Sorunda. Jag skrattade så jag fick ont i magen i bilen. Marcus maxade volymen och sjöng med till Westlife, det lät gräsligt! Jag tappade min väska i bilen och det flög tamponger över hela bilen som Patrik fick skopa upp, han skrattade så han grät, det var inte bara tampongerna utan även Marcus och min mobil som flög runt i bilen, Patrik och jag...vi bara skrattade så vi kiknade. Stod utanför Marcus ett tag och pratade ett tag och nu är jag hemma och ska sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0