Starten på den nya veckan

God dag! Solen skiner så mycket den kan och gladare är det svårt att vara när det är så fint väder! När jag vaknade imorse tittade jag på nyhetsmorgon och åt yoghurt sen åkte jag på stan med Alva medans mamma tränade och så köote Alva en glass och så satt vi tillsammans på banantorget i solen, super mysigt. Stina ringde och frågade om jag ville följa med på fotboll ikväll och det lät så fruktansvärt mysigt i det underbara vädret! Jag sa JA! Kom någon timme senare på att jag både lovat mickis att dyka upp hos henne kl halv fyra och att jag även har ett möte angående eventuellt sommarjobb klockan fem, så det var bara ringa upp och säga nej, trots att jag väldigt gärna ville! Men i morgon då ska vi äta lunch och mysa i stan, jag har som mål att köpa en riktigt god glass att sitta och mumsa på i Kungsan också, det låter som en plan det!

Nu ska jag städa och byta gardiner, så förbannat tråkigt att städa men jag måste. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0