Tråkig uppdatering!

Jag och Stinen var i stan igår, stina var på ansiktsbehandling och fick hela ansiktet sönder klämt, själv satt jag i väntrummet och var grymt hungrig bara. Efter Stinas ansiktsbehandling gick vi och åt lunch/middag, blev lite tokigt för jag hade ju sushi dejt lite senare och då var jag ju proppmätt, hurra för planering jämt.. Åkte hem med Henkan, Sandro och Marcus, fick spö som vanligt, tur att man är härdad. Började måla en "låda" igår och ja det var vit färg överallt! Tittade på hockeyn under tiden som jag målade, ska stryka på en gång till imorgon!

Idag stod skola på schema, efter skolan åkte jag med Henkan och tomtarna hem och i vanlig ordning fick jag stryk. Handlade på vägen hem och nu har jag precis ätit, ska sätta mig och titta på tv och läsa aftonbladet. Hur kan man vara otrogen mot Madeleine? Hon är så vacker att jag dör. Ska sen byta om och åka till Garp för att äta tårta och titta på hockey. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0