Underbara vårsöndag

Trots att jag är så trött att jag skulle kunna dra för gardinerna i sovrummet och sova tills imorgon bitti så är det inte något jag kan göra när jag ser hur otroligt fint väder det är ute, istället blir det promenad till mamma och uffes hus där jag ska äta burgare och hänga i solen och sen hem för att städa och laga mat. Ska bara umgås med Henkan ikväll, vi har knappt setts på hela helgen på grund av att vi gjort olika saker, Henkan har hjälpt Uffe renovera hela helgen och jag har gjort högskoleprov och passat på att umgås med några av mina bästa vänner.. Det är härligt att känna att man inte behöver umgås jämt utan att man ändå har varandra där i slutändan, det får iallafall mig att uppskatta mitt förhållande och min pojkvän mycket mer, jag älskar att det är så.

Igår så åkte jag som sagt till Garp och lagade tacos till mig och grabbarna och Stina lagade kött till sig på samma gång. Jag körde, så jag drack ingenting och inte Stinen heller. Grabbarna drack öl och sånt som blev kvar från kryssningen och körde ölspel nästan hela kvällen. Jag och Stina underhöll oss själva med att spela flaggspelet och absolut överens. De vart också soff och säng häng framför fotbollen för bara oss i första halvlek sen satt vi där nästan allihopa. Efter fotbollen så spelade vi spelet "Kampen mellan man och kvinna" och tjejerna vann såklart! Efter spelet var klockan halv två och vi var alla helt slut, Garp hade typ redan somnat i soffan och Marcus såg helt slut ut och så även Sandro, själv orkade jag inte ens tänka. Så jag plockade ihop mina saker och sen så hoppade jag och Mackan in i bilen och åkte hemåt, släppte av Marcus hemma hos sig och sen åkte jag hem och kastade mig själv i sängen och somnade på två sekunder.
Du och jag för tre år sen, tiden går snabbt när man har roligt!

Kommentarer
Postat av: Stina

sööööööt bild! :D

2010-04-11 @ 18:39:10
URL: http://slumpadetankar.blogg.se/
Postat av: Tilda

Tack sötis!!! :D

2010-04-11 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0