Utan er är jag ingenting

Jag är så otroligt glad att jag har så många fina människor i mitt liv. Mina vänner, min familj, min släkt och min Henrik. Det är så jag måste le när jag tänker på hur otroligt lyckligt lottad jag faktiskt är som har dessa människor i mitt liv varje dag. Jag är så fruktansvärt glad över mina tjejer som jag känt i massor med år nu och som består av mina bästa vänner, underbara människor som kan uträtta underverk. Jag delar så många minnen med er och jag vet att jag har er vid min sida, stöttandes, varje dag och så även jag för er. Mamma, Pappa, Jossan, Alva och Uffe, min fina familj som alltid stöttar mig vilka tokigheter jag än hittar på, ni är bäst. Mormor och Ronny, ni tar alltid hand om mig och finns där för mig. Henkans familj, underbara människor jag är så glad över att få vara en del av de fina familjerna. Fina, fina, underbara, Stina och grabbarna. Några av världens finaste människor, jag blir glad bara jag tänker på er. Jag älskar att jag alltid har så roligt med er jämt och att minnena vi skapat är saker jag alltid kommer ha kvar, ni gör mig så lycklig och jag vet att vi kommer skratta mycket mer tillsammans.

Till världens bästa pojkvän... jag älskar dig som ingen annan och jag kommer alltid att finnas här för dig vad som än händer på samma sätt som du alltid har funnits där för mig. Du gör mig komplett, vi är varandras motsatser och det är vad som gör det så speciellt, vi kompletterar varandra. Du gör min lycklig som ingen annan och det finns ingen på denna jord som jag litar på lika mycket som jag litar på dig, tack för du står ut med mig varje dag. I will love you forever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0