Sjuuk...

Usch det var länge sen jag mådde som jag gör idag, jag är helt sänkt. Har inte varit någon vidare bra natt, vaknade 1000 ggr av att jag inte kunde andas genom näsan och att halsen var så svullen att jag inte kunde svälja saliv eller någonting, skit. Pratade med Stina runt klockan halv ett då hade jag precis vaknat för efter att mina två alvedon verkat så var det mycket lättare och dem tog jag runt klockan 8. Jag ska bara ligga i den här förbannade sängen hela dagen, det suger för det är så fint väder och jag vill bara gå ut och promenera men jag orkar inte ens gå till brevlådan... åh det är så jobbigt. Nu ska jag laga lite soppa och titta på high school musical. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0