Fix lördag

God dag underbara lördag! Solen skiner och det är lagom skönt ute! Kom precis hem, har varit ute och fixat en massa saker. Handlat, köpt blommor till balkongen, varit på systembolaget osv. Nu ska jag fixa lite här inne sen ska jag plantera några blommor i en kruka på balkongen och om solen fortfarande skiner när jag är klar ska jag unna mig ett glas vin eller två, det brukar kunna bli fler än man tänkt sig. Kanske ska jag ringa Tessan och kolla om hon är hemma och vill dricka ett glas eller återigen två. MEN först göra klart vardagsrummet och badrummet som jag påbörjat städning av. Klockan fyra blir det hockey såklart! Hoppas alla får en fin lördag, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0