What happens on kryssningen stays on kryssningen!

Ja herregud vilken kryssning! Satan vad roligt jag haft det hela dygnet! Tänker inte gå in på detaljer angående
denna kryssning för det som händer på en kryssning stannar där! Kan därimot säga att jag skrattar konstant i över ett dygn nästan och att kryssningen som vanligt med detta gäng självklart spårade totalt, fan vad kul vi hade! Massa saker försvann, jag söp bort mitt körkort, någon söp bort sig själv, någon däcka på toan med toabortsen innanför tröjan, någon blev av med spriten, någon spydde så det stod härliga till och någon som inte skulle sova sov på golvet! Ett helt vanligt dygn med oss helt enkelt! Nu ska jag inte dricka på ett tag fy fan! I helgen blir det istället film mys och chill kvällar! Nu går jag och lägger mig, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0