Va konstigt det blev!

Gud vilken hemskt tråkig dag jag har haft idag. Henkan har sovit hela dagen och som alla som känner mig vet så grejar jag varken ensamhet eller tystnad. Hittade därför en lösning på problemet skype med Jessica en sväng och så har jag pratat med Mackan i tio timmar, till och från hela dagen/kvällen, herregud! Kan man ens ha så mycket att förtälja varandra? Tydligen kan man det. Vi har pratat om allt från en massa skitsnack och blajj till viktiga och allvarliga saker, det är så man dödar tio timmar. Ibland spårar det ur totalt, ibland är det helt tyst, ibland ligger det på en normal nivå och ja ibland då skrattar jag så jag gråter. Nu har vi gett upp och det lär dröja innan vi har något att berätta för varandra igen... Du kan skicka mig en faktura på dagen! Kanske var dagen inte så tråkig iallafall, seg som tusan men ibland kanske man behöver det. Tack gode gud för bästa vänner som räddar en när det verkligen behövs.

Två år sen! Johan, Marcus, Adde, Jag & Henkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0