Dålig timing, inte nu.

Vaknade imorse och kände mig hängig som tusan, masa mig till jobbet och började lagom till 07.15, var allmänt seg och inte allt för aktiv, snoret rann, halsen är inte glad och huvudet var tungt, alla mina extra "jobbar mammor" fick pusha mig lite extra för att jag skulle orka till fem. Men visst hjälper det när en av killarna på jobbet kommer med en julklapp till mig sådär efter halva dagen bestående av en stor ask "Geisha", själv var jag inte sugen så jag öppnade asken och la i personalrummet och där satt vi och prata länge, länge. Det är så dom små sakerna som räknas! När jag jobbat klart åkte jag och handla och det blev något så lätt som grillad kyckling, tvär-somna sen i soffan direkt när jag satte mig hemma och vaknade av att Henkan serverade maten, åt halvt sovandes sen somna jag igen.. Vaknade lagom till "Hollywoodfruar" och efter att ha skrattat mycket och länge åt underbara Maria <3 så spelade jag lite "Super Mario" på Nintendo Wii, lagom tidsfördriv. Nu ska jag sova igen, imorgon är min lediga dag, då ska jag ta det lugnt men ändå hinna en massa, systembolaget, handla, städa undan all överflödig jul, ställa i ordning alla julklappar, tvätta och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0