Första december

Tiden har gått så galet fort, insåg idag att det redan är första december, vart tog tiden vägen?! Jag tycker det är konstigt det där med tid.. ibland går det så otroligt fort och ibland, ja då går det extremt långsamt. Det är bara 24 dagar kvar till jul, känns som året sprungit iväg, var det inte jul precis? Inget mig emot i och för sig, jag älskar julen, det är den mysigaste tiden på året. Dock hatar jag att det går så extremt långsamt från julen och fram till sommaren, efter jul vill jag bara ha värme direkt!

Nog pratat om tid! Idag är det onsdag, det innebär föreläsning och hemtenta inlämning. Först tänkte jag dock försöka hinna med några snabba julklappsärenden i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0