Julklappar 2010

Någon undrade om inte jag kan visa vad jag fått i julklapp i år och visst kan jag väl det. Jag fick så extremt mycket fina klappar, det mesta jag fick i år var saker hem. Förutom klapparna som jag kommer att visa bilder på så fick jag en massa annat också. Som tillexempel; Tee från Harrods i London, filt, ljuslyktor, ny kalender, pengar, spel till Wii, böcker, presentkort, pyjamas, hudvårds produkter och andra fina saker, åh är så nöjd med mina klappar, älskar er alla.
Ittala Marimekko skål
En snygg och kul bok att bläddra och läsa i

Rosti bowl's, tre stycken i olika storlekar

Nintendo Wii

Berlocker till mitt älskade Pandora armband (gris, paket och ett hjärta)


One tree hill, säsong 7

Samsung 160GB extern hårddisk, 1,8

Extern hårddisk, liten som tusan med stort minne = jätte smidig

Gant Kuddar till soffan, två stycken


Fick mig också något extremt fint från Louis Vuitton som jag önskat mig så länge, närmare presentation sker inom en snar framtid, förtjänar ett eget inlägg


Kommentarer
Postat av: Stina

Förlåt mig hjärtat ta inte illa upp nu, men du är ju sjuuuuukt bortskämd :p <3<3

2010-12-29 @ 10:22:05
URL: http://nattstad.se/kristinaida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0