En del av mitt hjärta

Vad gör ni nu för tiden? Varför hör ni aldrig av er? Det var alldeles för länge sen vi sågs...

Ni skall veta att jag saknar er. Det finns känslor som aldrig tar slut. Ni skall veta att jag inte glömt. Det finns bilder som aldrig suddas ut, Jag har suttit med vänner, på en stökig restaurang, Och kommit på mig själv vara nån annan stans... En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för er.. En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för er. Jag förstod aldrig riktigt, Vad som hände den där gången.. Förrutom att allt blev fel. Det fanns så mycket kvar att ge, Det fanns kärlek mellan oss, Varför packade ni er väska istället för att slåss.  Ni skall veta att jag saknar er, Det finns känslor som aldrig tar slut. Ni skall veta att jag inte glömt, Det finns bilder som aldrig suddas ut... En del av mitt hjärta kommer alltid slå för er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0