life is life

Idag bestämde jag mig för att masa mig ut genom dörren och göra någonting. Man blir alldeles för ledsen och deppig av att sitta inomhus och stirra på tv:n och ut genom fönstret hela dagen, det är bättre att komma ut och få lite luft och tänka på annat. Därför bestämde jag mig för att åka till skolan och möta upp min prodkutionsgrupp för att plugga lite. Så nu sitter jag på tåget på väg mot skolan, det är fruktansvärt fint väder ute och jag riktigt njuter av av att solen inte lyser med sin frånvaro idag, de känns ju iallfall lite lättare i hjärtat. Imorgon är det dags, fy fasen.. jag kommer inte kunna sova i natt, det kommer att bli tungt, bäst jag förbereder mig redan nu.

Nej nu släpper jag allt tungt en stund och försöker låte hjärnan jobba på högvarv med plugg, det är kul, men kanske inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0