Tänk vad lite sol kan göra!

Skrev ett inlägg igår som uppenbarligen inte ville publicera sig! Onsdag idag och OTROLIGT vacker väder ute! Gick upp imorse och kände mig så jäkla pigg när jag insåg att solens strålar sken in genom alla fönster! Åt en god frukost, läste igenom mail, svarade på mail osv. Klädde sedan på mig långkalsonger och tjock kläder och gick ut. Ringde Mickis på vägen och frågade om hon ville följa med på en långpromenad vilket hon ville så jag gick förbi henne och plockade upp henne sen gick vi runt ringvägen i det fina vädret (ramlade 2 ggr för mina skor är super hala, HA HA). Nu tänkte jag duscha, dammsuga och sen lägga mig i soffan och läsa lite bok, en riktig Tilda bok som jag köpte förra veckan. Ska ringa Stina sen också tänkte jag, saknar henne vi har inte setts på hela veckan och inte förra veckan heller, så tokigt det kan bli ibland. Nej nu ska jag sätta fart, PUSS & KRAM.


Just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0