Flera dagars update (bilder kommer)

Jag borde egentligen ha jätte lätt för att blogga nu när jag inte bloggat på ett par dagar men jag har antagligen så mycket att blogga om att jag inte vet vart jag ska börja och därför tycker jag det är svårt. I torsdags var det som sagt min tjugoårs dag, jag spenderade den med min familj och pojkvän. Jag fick fina presenter, en silver klocka, ett guldhalsband, en Kosta Boda ljushållare och One tree hill boxar. Vi åt prinsesstårta och fruktårta och till middag blev det självklart sushi, som alltid när jag får bestämma. I fredags var jag i skolan, efter skolan så åkte jag hem och stressade som en galning, lagade mat, städade och sprang runt, det var hysteriskt stressigt. Klockan 7 fick vi middagsbesök i form av Henriks mammas familj. Jag bjöd på kyckling inlindad i bacon fylld med cream cheese, detta med hasselbackspotatis, beo och och en stor sallad. Till efterrätt kladdkaka med grädde. Fick super fina presenter! En enorm fem armad kandelaber, en rosa sammets champagne, och blommor. Efter att gästerna gått hem så påbörjade jag matlagningen inför lördagen.

I lördags gick vi upp jätte tidigt och åkte in till stan för att sista minuten handla kött och en klänning till mig att ha på mig senare. Vi fick tack och lov tag i båda (även om jag inte älskar klänningen direkt). De följande timmarna var kaous, glömde andas i mellan åt, men tack och lov så hann jag allt. Sen började det droppa in gäster och vi hade en super trevlig kväll. Drack vin, champagne, åt mat och bara umgicks, super grymt! När min släkt och familj gått hem så var det bara vänner kvar och då gick festandet mot nya höga höjder, hade super kul! Fick mycket fina saker även denna dag; MASSA ljus och ljushållare, blommor, choklad, armband, berlock till ett armband, en vas och Pandora berlocker som var helt underbara, allihopa! Idag vaknade killarna rätt tidigt så snälla som de är gick de upp och städade, sen joinade jag innan vi åkte och åt och hyrde familjer. Åkte hem och såg en familj sen åkte jag med syster och två kompisar till ishallen en stund men vi blev inte långvariga för jag har åkt på en urinvägsinfektion och mår skit och de blir inte bättre direkt... så jag har druckit en massa citron så det snart sprutar ur öronen och använt värmekuddar över magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0