2010-01-14

Jag har inte bloggat på en evighet känns det som! Kanske för att jag faktiskt totalt missade/struntade i att skriva igår. Jag lever... dock är det knappt har mått så dåligt hela veckan att ni inte ens kan tänka er.. magen har varit hela efter och illamåendet har varit konstant. Idag mår jag dock bättre. Imorgon börjar jag skolan i Stockholm, det ska bli helt sjukt roligt, faktiskt! Har en miljon samtal att ringa imorgon dock, det är lite jobbigt, jag hoppas mina samtal ger goda besked. När jag kommer hem från skolan hoppas jag slippa PANIK plugga till tentan på lördag som jag hoppas att jag kan skjuta på till omtenta tillfället eftersom jag redan är behörig till min nya kurs så antagligen behöver jag inte göra tentan i över morgon och kan istället skjuta det till nästa tillfälle och avsluta kursen då. Måste dock kolla upp allt de praktiska och det är inte lite som ska göras när det gäller sånt och högskolestudier.

Annars då.. Jag åkte till ishallen med min syster och Henkan ikväll, tittade på hennes pojkvän som hade match med juniorerna. Vi fick sällskap av Johan och Marcus på läktaren, alltid lika uppskattat.. jag kan inte annat än skratta med dom! Imorgon kväll ska jag skriva på inlämningsuppgifter och städa, laga tacos i nya lägenheten! På lördag fyller Stina år! Hoppas på att slippa åka till Gävle för tenta och istället kunna vara hemma och fixa och sedan festa! De vore härligt.. present och grejer är redan fixat, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0