God fortsättning!

Helt nytt år, nya möjligheter, igår skålade vi minst sagt in det nya året med dunder och brak!
Tre rätters middag hemma hos mig och Henkan med våra närmaste. Stina och Ellen kom hit tre timmar före alla andra, de fixade med allt, ändå fick vi bråttom i slutet. Stina är en riktig klippa i köket, utan henne hade det inte blivit så bra mat, hade antagligen inte blivit någon mat alls, men tack vare henne blev allt super gott! Vi åt jätte goda "mackor" till förrätt, fläskfile till varmrätt och avslutade med Gino. Kvällen var bra, god mat, dryck och trevligt sällskap! Kvällen innehöll en massa prat och mys! Tolv slaget firade jag med Henkan, Joppe, Hultan, Marcus, Adde, Robin och Amanda, vi skålade i champagne och tittade på raketerna i en kvart innan vi gick in och spelade ölspel och annat skoj. Stina kom tillbaka sen och vi alla mös lite innan det började dö ut lite, 7 personer var vi kvar, varpå 6 skulle sova kvar, det blev tajt och många turer fram och tillbaka. Kom i säng runt halv fem, somnade inte förnens halv sex kanske, sov i mitten och snarkningarna avlöste varandra, sov riktigt dåligt, fast ändå i mellan åt riktigt bra, men trångt och varmt var det. Vaknade i morse av att världens bästa Stina återigen var helt underbar, denna gång städade hon, vi tvingade oss upp, tyvärr var jag inte aktiv alls, jag ville mest bara spy, kändes som någon kastat mig med huvudet före ner i backen och sen stampat på det, men tack stina, du är grym. Jag, Stina och Marcus åkte sen och åt pizza med Ellen och Sandro, när jag kom hem mådde jag så dåligt, sen har jag sprungit fram och tillbaka till toaletten hela dagen/kvällen... inte trevligt! Men baksmälla kombinerat med mensvärk är faktiskt ingen höjdare för någon, så det är bara gilla läget och längta till imorgon! Min telefon badade förresten i öl igår så den funkar inte alls! gula error rutor dyker upp och ingen av de 5 knapparna som finns på hela telefonen fungerar, fan. Imorgon måste jag åka och köpa ny telefon, känns riktigt dumt och onödigt men vad ska jag göra? Garantin har gått ut och telefoner kostar skjortan att laga och hemförsäkringen har 1500 som självrisk, så det blir ny telefon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0