Jag hatar SJ!

För att göra en VÄLDIGT lång historia kort. JAG. HATAR. SJ! Jag hatar snorkiga tjejer i biljettluckorna som tycker att det är min uppgift att veta att norrgående tågen går från norra perrongerna trots att avgången inte kommit upp på tavlan, alltså vet jag inte vart jag ska gå och missade därmed tåget. Jag hatar att de inte finns någon på hela jävla centralen som inte kan svara på en enkel fråga när jag frågade. Jag hatar att jag bara ville döda henne i kassan och att jag tyckte synd om henne för hon var så dum. Ikväll ska jag ringa och bomb-hota SJ om jag inte får tillbaka mina pengar för biljetten, DOM GJORDE JU FEL! Jag var så arg att jag grät och skakade där ett tag... lugnande samtal senare har jag nu lugnat ner mig. Inget Gävle idag dock.

Nu sitter jag på tåget på väg hem igen, jag ska gå på biblioteket och låna en bok och sen tänker jag gå förbi mormor om jag orkar. Jag har mått så jäkla illa och haft så ont i magen i flera dagar nu att jag kan räkna sakerna jag ätit sen i måndags på ena handen. Misstänkte först att jag åkt på någon magsjuka? Men börjar nu fundera på om jag är överkänslig mot något jag äter. Idag ska jag helt och håller undvika laktos se om jag mår bättre imorgon, igår åt jag nämnligen en youghurt och höll på att tuppa av efteråt. Min laktosintoleranta vän kan du komma hem nu så vi kan äta dyr laktosfri mat tillsammans och sukta efter chokladkakor på Ica.. jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: mickis

snaaart så, snart är jag där :) lider med magen din! att skippa chokladen är omöjligt kan jag säga redan nu ;-)

2010-01-14 @ 03:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0