Livet rullar på

God kväll! Jag var så fruktansvärt trött igår att allt jag kunde göra var att ligga i soffan och stirra i taket.. faktum är att jag vaknade klockan halv tio av att min telefon ringde och jag möttes av stinas ljuva stämma som löd "JAG MÅR SÅ DÅLIGT, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR". Vi pratade rätt länge, jag gick sedan upp och hela jorden snurrade, jag började gapskratta och henkan frågade min om jag fortfarande var full och svaret? Ja antagligen. Var ute en liten sväng för att få luft i hopp om att bli piggare, blev istället mobbad av Johan pga att jag enligt honom ska ha sett helt död ut, jag tvekar faktiskt inte. Idag gick jag iallafall upp klockan halv sex för att åka mot skolan, i skolan hade vi seminarium, sedan satt jag Malin och Anja kvar och skrev på våran artikel och vi blev klara, nu är den inskickad. Kom hem för drygt en halv timme sen, låååång dag. Nu ligger jag i soffan och ser på Coco Chanel på tv, sjukt bra. Ska läsa min nya tidning jag köpt och somna till en film. Imorgon blir det skola dock inte Gävle utan Södertörn, underbart skönt och ska bli riktigt kul. På onsdag är det min sista Gävle dag, normalt sett hade jag sett det som tungt att åka dit men på onsdag får jag sällskap av Stina som ska åka med mig, det blir roadtrip för oss två, det kan bara bli en riktigt kul dag. Nu blir det till att se filmen. Henkan hälsar att hans fötter luktar illa, usch usch ni skulle bara veta! Illa är en underbedrift, groteskt vore kanske en bättre förklaring! Puss och kram, hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0