Muntra tankar endast

Var och köpte en ny kalender idag, hade en som gick till nästa höst men jag kände ändå att det var dags för en nystart, så jag valde att köpa en ny och börja om. Har suttit och skrivit in viktiga händelser, in-planerade saker och mina nära och käras födelsedagar halva kvällen. Har också konstaterat att nästa vecka och veckan efter det kommer att bli VÄLDIGT KÖRIGA. Anledningen är enkel, jag börjar kursen på Södertörn samtidigt som kursen i Gävle inte är slut än.. detta leder till att kurserna krockar och att jag kommer ha dubbla uppgifter, dubbla föreläsningar osv i två veckor, de två mest upptagna Gävle veckorna också, strålande! Nästa vecka har jag skola tre/fyra gånger och tenta på Stinens födelsedag den 16 januari (notera att detta är en lördag). Jag kommer att vara busy, busy men jag tycker faktiskt att det är skönt och roligt att kalendern är fylld till maximum och att veta att det blir fullt ös. Jag har saknat fullt ös.. att gråta för att man har så mycket att göra har genom åren haft sin charm det också, det är härligt att vara helt utpumpad.. dock vet jag att det kommer att vara ett helvete den första tiden innan jag börjar komma in i rytmen.. Nu kör jag! Jag ska försöka köra den muntra stilen, inge depp, bara pepp! Idag är det faktiskt bara 28 dagar kvar till jag fyller tjugo och ENDAST 44 dagar till mickis kommer hem! Jag längtar efter henne så jag nästan spricker, satan vad mysigt det ska bli att ha henne hemma om 44 dagar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0